niedziela, 16 lutego 2014

16.02 niedziela:)




Witam Was serdecznie

Ufff.., nareszcie. Nie było mnie chwile u siebie ale już jestem. Dzisiaj mój niedzielny zestaw tzn. dzisiejszy, hmm.. masło maślane:)
W roli głównej sukienka. Sukienka jak jest, każdy widzi:)
A tak serio to baaardzo ją lubię, jest uniwersalna, trochę militarna, trochę elegancka. Dzisiaj założyłam do niej białą koszulę z krótkim rękawem, ale pasuje też cienki golf, bluzka dzianinowa, top i co tylko się pod nią zmieści i co komu się spodoba. Można ją nosić na elegancko i na bardziej "luźno"  W oryginale dołączona jest biała koszula bez rękawów, tylko dzisiaj pewnie bym w niej zmarzła.
Myślę że jeszcze nie raz zagości na moim blogu w innych wydaniach.
A teraz chciałabym Was przeprosić za jakość zdjęć, zostałam bez aparatu, tzn. dobrego aparatu, ale może w niedługim czasie się to zmieni (mam taką nadzieje). Dzisiejsze zdjęcia były robione "na raty" dlatego na jednych mam biżuterie na innych nie, jak kto woli. Z biżuterią przed obiadem i po, a bez biżuterii w czasie przygotowywania obiadu:):):)
Te raty to właśnie z powodu aparatu, ten co mam nie daje rady i trzeba było "dopstrykiwać"
Dosyć marudzenia, zapraszam i życzę Wam miłego końca niedzieli:)





















Sukienka, koszula-Simple
Buty- Fly London
Biżuteria-Impres. art
Zegarek MK
Pa, pa...

48 komentarzy:

  1. Witam:)
    Sukienka mundurek. Super zestawiona:) Pięknie w tym lesie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko sukienka jest niebanalna i pięknie Ci w niej. Zazdroszczę ciepełka, ja dzisiaj byłam na spacerze w zimowym płaszczu, omotana ciepłych szalikiem... Chwilami padał deszcz. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie może i ciepło, ale słońca mi brak okrutnie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. OOO genialna sukienka, pagony świetne ojj Ja lubię takie trochę militarne :))tak sobie myśłlę że mogłabyś trochę przyozdobic te pagony( albo jeden) i byłoby też fajnie, a na pewno inaczej, ale to tylko takie moje wyobrażenie :))
    Świetnie wyglądasz !!!:)))
    Tobie również miłego wieczorku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, czytasz w moich myślach?:)
      Mam przygotowane zielone i bezbarwne kamienie żeby naszyć na pagony, tylko myślałam do mniej strojnej bluzki, jedynie obawiam się że będą za bardzo wystawały, ale nie przekonam się jak nie sprawdzę:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
    2. Kochana a myślałaś o łańcuchach, albo coś pomieszac .....naprawdę może byc super !!!Spróbuj, jak się nie spróbuje to nie będzie wiadomo i koniecznie pokaż, jestem ciekawa :)) Z ozdobnymi to myślę sobie do zwykłej klasycznej koszuli i niekoniecznie biała, chociaż z białą jest efektownie, to wiesz myślałam o grafitowej tylko delikatnej, a może nie, e tam Twoja kiecka rozbudziła moją wyobraznię hahha:* Ma potencjał :)!

      Usuń
    3. Ha, ha, rozbudziła wyobraźnie powiadasz:):)
      Beatko nie widzę innego rozwiązania jak spotkanie na kolejna kawkę tym razem z igłą, nożyczkami i pomysłami.
      Jak coś nazmyślam, dam znać jak wyszło:)

      Usuń
    4. Zresztą do tej kiecki kolor koszuli do wyboru, będzie pasował każdy:))) OOOO pewnie, fajnie by było pokombinowac, lubię tak czasami :)
      NO jak coś wymodzisz daj znac koniecznie :)
      Spokojnych snów :)

      Usuń
    5. Nie kombinujcie, sukienka ma klamerki. Po co jeszcze dodawać świecidełka?
      Pozdrawiam, Iza

      Usuń
  4. Sukienka idealna,bardzo ładne zestawienie!!!elegancko !!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sukienki, gdyż są bardzo kobiece i dodają elegancji.
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantasyczne połączenie, wyglądasz jak studentka na egzamin, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, chętnie wróciłabym do czasów studenckich:)
      Dzięki:)

      Usuń
  7. Elegancko,piękna sukienka,koszula i zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ze zdjęciami to dzisiaj trochę popłynęłam, ale może nie jest aż tak źle:):)

      Usuń
  8. Swietna sukienka i świetnie ją połączyłaś. Zawsze pięknie, kobieco i elegancko :) Zazdroszczę tego ciepła, u mnie zimno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Ciepło, tylko jeszcze brzydko, ale wiosna tuż tuż ( mam nadzieję)

      Usuń
  9. Sukieneczka lekka pomimo czarnego koloru. Zdecydowanie taki styl służy! :-) Zegarek MK - Michaela Korsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak zegarek Michael Kors:)
      pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ciekawa , trochę taka uczniowska, trochę militarna , elegancka poprzez bluzkę z kokardą ... Niejedno ma imię ! Chętnie zobaczę i w innych odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie prędko, ale pokarzę :):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. tego typu sukienki ala bezrękawniki, są genialne, można je nosić z bluzka lub bez; całość bardzo elegancka ale nie nudna, idealna do pracy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie zaciekawiły buty, a dokładnie rzecz birąc obcas! Bo zupełnie nietypowy i niespotykany, a ja lubię takie rzeczy. Sukienka na pierwszy rzut oka wydała mi się nie w moim guście, ale jak się przyjrzałam z bliska, to i ja bym ją "zrobiła" po swojemu:):) Za strojnymi bluzeczkami nie przepadam, pod spód ubrałabym pewnie jakiś podkoszulek z długim rękawem a na to wszystko jakieś swetrzysko...Oj, co baba, to pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to mój najlepszy zakup:):) Są dosyć oryginalne a przy tym mega wygodne:)
      A sukienka, tak ile kobit tyle pomysłów, bardzo uniwersalna i za to ją lubię naj:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Lubię Twoją elegancję,chociaż sama do elegantek nie należę;)Świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie!!!

    Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  15. och sukienka jest wspaniala, calkowicie w moim stylu, a buty mnie urzekly, pieknie, inne odslony napewno beda ciekawe, milego tygodnia zycze,,,

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko taką sukienkę jakiś czas temu sobie uszyłam, ale bez pagonów. Świetna jest ta sukienka, bo funkcjonalna, można nosić do eleganckich bluzek do cienkich golfów. A pagony? extra. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :) Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwa elementy : granat i militarny styl, takie zestawienie bardzo mi odpowiada. Będziesz mogła kombinować z tą sukienką na wiele sposobów:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. klasa, bardzo gustowny zestaw, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love your shirt and shoes! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci w tej sukience, bluzka też mi wpadła w oko....pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokaż Agnieszko zegarek bliżej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj lepiej go widać:):)
      http://namojgust.blogspot.com/2013/11/witam-was-serdecznie.html
      pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Sukienka REWELACYJNA!!!!!!!!!!!! Nie przesadzam! Bardzo lubię takie nietypowe:))
    No i buty wpadły mi w oko - całość na 6 z plusem:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna ta sukienka - rzeczywiście w zależności, co się pod nią założy, może zupełnie zmienić charakter.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna elegancka sukienka z kokardką kokietka :) uwielbiam takie połączenia! :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. na niedziele idealnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/basn-sukieneczka.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie - uczniowsko :)));) sukienka świetna;
    tylko kokardzie mówię - nie. Lepiej wygląda "rozpuszczona". ew. zawiązana na raz, tak na luzie.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.