środa, 1 stycznia 2014

Zwyczajnie









Witam Was serdecznie

Już po Sylwestrze. Minął kolejny rok, dla mnie taki sobie, ani bardzo udany ani bardzo zły, oby ten który nadchodzi nie był gorszy to jakoś to będzie. Pewnie jak każdego w takiej chwili nachodzą  mnie wspomnienia i rozmyślania, jak było, co mogliśmy zrobić inaczej. Jednak trwa to chwilkę. Bardzo nie rozczulam się nad tym co było tylko mocniej skupiam się na tym co będzie i nie mogę się doczekać co przyniesie Nowy Rok. Jedyne co źle na mnie wpływa to to że jestem o rok starsza, bo w metryce przybywa a ja nadal w głowie i sercu mam 20-kilka lat:) i czasami złapię się na tym że czegoś mi już nie wypada a nadal mam chęć to zrobić.
Dzisiaj bardzo zwyczajnie, nie można tego nawet nazwać stylizacją, taki zwykły, luźny zestaw na co dzień.

Zapraszam
















Spodnie, koszula - tutaj
Sweter - tutaj
Biżuteria - tutaj
Buty-Baldowski
 Pa, pa...

29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sweterek. Nawet w takim zwykłym secie wyglądasz bardzo elegancko.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez obserwuje :) Cudowna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko bo tak jest .... Zaczynamy mieć dzieci i ... Na wiecej nas stać ... Zamiast taniego wina pijemy Grand Premier Cru do kawioru .... Tylko to sie zmienia ... Jeszcze nosiły bardziej markowe ciuchy ... A w sercu zawsze te 20 kilka lat .... Ograniczenia tez sami stawiamy ... I sami decydujemy które z nich złamać ;))
    Pozdrawiam, pięknie wygladasz ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana na ile się czujemy na tyle wyglądamy!!!!
    Życzę Ci w tym Nowym Roku samych dwudziestu lat!!!! :)
    Cudnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, zapraszam na stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle, szykownie! :) co do kolejnego roku to nie wiem czy Cie to pocieszy - każdemu przybyło. Ale chrzanić to i tak jesteśmy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Many thanks for posting this, It?s just what I was researching for on bing. I?d so much relatively hear opinions from a person, slightly than an organization internet page, that?s why I like blogs so significantly. Many thanks!
    Arcade Caving Games

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi w oko wpadły buciki. Piękne i jednoczesnie klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby zwyczajnie,ale elegancko:)świetny sweter. Ja nie przejmowalam się wiekiem do 30-stki,a po mam wrażenie,ze czas biegnie jakoś szybciej.. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po 30-stce czas dostał turbodoładowania:) zobaczymy co będzie po 50-tce. Mam taką fajna znajomą Panią która liczy ponad 70 wiosen i twierdzi ze Ona zaczęła młodnieć, czyli oby do 70-tki :):):)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Stylowo. Z klasą. Tak najlepiej. Najpiękniej.

    Dużo szczęścia, zdrowia, miłości. I oczywiście wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego Roku :) Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowy sweterek , bardzo mi się torba podoba i jak zawsze elegancko ; wszystkiego dobrego ,najlepszego w NOWYM ROKU;))

    OdpowiedzUsuń
  12. elegancki ten zwyklak :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :)
    u mnie stary rok tak samo jak u Ciebie anie nie zły ani też dobry , oby 2014 był udany :)
    Obs za obs? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Zapraszamy również na fanpagea będzie nam miło jak polubisz :) : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  14. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    bardzo ładne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i prosto ;ale bardzo ładnie. Moją uwagę zwłaszcza przykuły plecy tego sweterka i Twój wisior.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, pięknie wyglądasz a wiek to przecież pojęcie względne. Ważne, jak się czujemy. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba żyć pełnią życia, metrykę zostawiając w tyle .Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    Mamy prośbę: klikniesz w linki pod zdjęciami w tym poście: http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form ? Będziemy wdzięczne :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. klasa;]
    sweterek jest uroczy!<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy blog :)
    Dodaje do ulubionych i zapraszam do siebie:)
    Pozdrowienia noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elegancki zestawik, bardzo Ci ładnie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szpileczki super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny, klasyczny zestaw! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo elegancka stylizacja :) I tak wlasnie wygladasz elegancko:) a koszule Tez Lubie
    Pozdrawiam I sle buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna stylizacja, elegancka, nie przesadzona.
    Bardzo pozytywna osobowoość! :) super:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.