piątek, 10 stycznia 2014

Zimowe paznokcie/2





Witam Was serdecznie
Dzisiaj paznokciowo:) Lubicie szarości? A na paznokciach?
Ja lubię, na wszystkim:) Dzisiaj w roli głównej szarak pospolity. Lakier Joko, z szerokim, wygodnym pędzelkiem. Wytrzymuje u mnie ok 5-6 dni, przy normalnych pracach domowych bez rękawiczek :), i nie mam mu nic do zarzucenia. Fajny kolor, fajny lakier:)






Jak zwykle, najpierw odżywiam:)



Potem, maluje:)


Zabezpieczam:)


Taaaa dam:)
Taki efekt






A tutaj nasz kochany szarak, Marlenka
Może mało szara, ale kto by na to zwracał uwagę:)





Pa, pa..



17 komentarzy:

  1. ja uwielbiam szary kolor rowniez na paznokciach, i chce zwrocic uwage na ten szeroki pedzelek jest genialny tez mam taki, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary na paznokciach ?! Nigdy nie miałam ... Wyglāda ciekawie ...
    Masz piękny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham szarości! Na paznokciach też baaaardzo! Te szerokie pędzelki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejciuniu jaki szaraczek śliczny!!! zawsze zaglądam na nie w sklepach...ale mam juz psa, żółwia i rybki..;)
    a pazurki to masz piękne! na swoich szarości nie lubię, bo mam niebieskawy odcień skóry i jak nieboszczka wyglądam:D
    ale u kogoś podziwiam, bo wygląda bardzo elegancko! tę odżywkę muszę sobie kupić, bo ostatnio pazury mi klapły, ale to przez paskudną przypadłość;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię szary kolor, ostatnio tez miałam szarość na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorek!
    a zdjęcia genialne
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  7. SZerokie pędzelki - super sprawa!!!,ja kupuję z Rimela też długo się utrzymuje na paznokciach :),chętnie wypróbuję ten z Joko :)
    Pozdrawiam ciepło !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kolor :) Bardzo lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wyszło, kolorek niesamowity. Jednak Marlenka pobiła wszystko, jest urocza. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolorek ale Marlenka za to po prostu cudowna :) Nie ważne ,że mało szara , ważne że śliczna
    Zapraszam czasami do mnie , dopiero zaczynam więc na razie zapraszam nieśmiało ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szare paznokcie:)Marlenka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor, również muszę się w podobny zaopatrzyć:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń

  13. Piękne paznokcie, cudny kolor. Lubię lakiery z Joko

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham szarości, a Twoje paznokcie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.