niedziela, 12 stycznia 2014

Wietrznie







Witam Was serdecznie

Dzisiaj u mnie jakaś niemoc zdjęciowa była.
Straaaaaasznie wiało i nijak nie chciały wyjść ładne zdjęcia. Jak fajne ujęcie to mina nie do zaakceptowania, jak mina mogłaby być to włosy zakryły połowę twarzy, a jak udało się i minkę ładną zrobić i włosy okiełznać to fotografowi oko łzy zalały od wiatru, i nic nie widział. Same nieszczęścia:):):)
Ale byłam dzielna.
 Las okazał się wybawieniem, też wiało, ale znacznie mniej i można było coś pstryknąć:) 

Dzisiaj w roli głównej, sweter. Szary, niepozorny ale przez ozdobny warkocz zwracający uwagę.

Zapraszam, do oglądania:)

















Koszula nn 

Pa, pa...

30 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja!
    Przepiękny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiatr dodaje dynamiki :))
    Piekne plenery i słońce ...

    Śliczny płaszcz ! Niezmiennie podziwiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie świetne i sweterek też (:

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cała stylizacja perfekcyjna :) wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, piekny look. Bardzo dobrze Ci w szarościach. Płaszcz i sweter rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne polaczenie swobody z elegancja. Sweterek boski. Wygladasz pieknie.
    A zdjecia, mimo trudnosci, wyszly idealnie.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko,śliczny sweter i jak zawsze świetne zdjęcia,pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały look, wszystko pięknie ze sobą współgra, spodnie bossskie :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, oj tamkochana nie przesadzaj :)
    Wyszlo pieknie :)
    Spodnie super, w ogole wygladasz bardzo ladnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam też problem z wiatrem, ale jakoś sobie poradziłam;p zdjęcia fantastyczne!;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w niedzielę tak wiało, że zrezygnowałam zdjęć.
    Sweterek jest uroczy. Podoba mi się ta srebna wstawka .

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sweter:)lubię szaraki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek przepiękny
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny klasyczny set ! bardzo fajny sweterek i mega spodnie !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna fryzurka mimo wiatru :) i te spodnie wprost genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne szpilki i spodnie. Całość wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter mnie zachwycił, jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko, co tam wiatr. Świetna stylizacja. Śliczny sweterek. Do tego bardzo ładny płaszczyk. Fantastycznie wyglądasz. Kolory stworzone dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
  20. Mina w porządku , wiatru nie widać ... Zdjęcia jak nie z zimy :).U nas śnieg i raczej Emu niż szpilka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasa! A spodnie są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na każdym zdjeciu wyglądasz fantastycznie! Mimo, tego wiatru ;)
    Śliczne spodnie i sweter!

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie pierwsza klasa! Jak zawsze jestem zachwycona! :) Ma Pani klase:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny, elegancki zestaw. Sweterek i spodnie fajnie tutaj spasowały.
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się wszystko co masz na sobie! a te szarości... ach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.