piątek, 24 stycznia 2014

Swetrzysko






Witam Was serdecznie

Ooo nie, nie, nie mam takiej pogody:( zdjęcia były robione kilka dni temu (dokładnie pięć). Teraz przyszła zima, mało śnieżna ale za to mroźna, i dobrze niech trochę wymrozi, po to jest:)

A u mnie dzisiaj króluje "swetrzysko", duże i bardzo ciepłe. Bardzo go lubię i noszę go do spódnic i  do spodni, ciepłą zimą i zimną jesienią. A ponieważ pogoda rozpieszczała, mogłam go założyć:), teraz kolejny raz dopiero wiosną:)

Zapraszam













Rekawiczki-NN
Torebka-Allegro

Pa, pa...

28 komentarzy:

  1. Agnieszko swetrzysko jest niesamowite. Pięknie w nim wyglądasz. Torba też mi się podoba.U mnie też chłodno, ale śniegu malutko... Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. super torba:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja.Bardzo mi się podoba ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny sweterek a rękawiczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez lubię takie swetrzycha ....
    Niezmiennie szukam czekoladowo- brązowego :(

    Agnieszko , jak zwykle Klasa !

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z moich ulubionych typow "swetra". Jest praktyczny i uniwerstalny.
    Twoj jest sliczny, z daleka wyglada jak plaszczyk;) Caly zestaw jest super - a ode mnie dodatkowy plusik za golf;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetrzysko fajowe, a te widoki za toba :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestawy , sweter na pewno bardzo wygodny i ciepły , pozdrawiam Justi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie sie prezentuje Pani - takich bloggerek brakuje mi na tej witrynie. Cieszę sie, że modą można bawić sie nie tylko będąc nastoletnią dziewczyną. :-)

    Obserwuję,
    Pozdrawiam, reservedbeinspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja,
    Najbardziej zachwycił mnie sweter<3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, bardzo lubię takie długie swetry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny jest ten długaśny sweter :) pięknie się w nim prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest fantastyczny! No i cudnie sie w nim prezentujesz!
    Piękne zdjącia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz!!bardzo podoba mi się torebka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super ten sweter, uwielbiam takie... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek wygląda jak płaszczyk. Jest świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz w tym swetrze, bo i on jest fantastyczny. Uwielbiam takie. I kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten sweter - wiosną może robić za płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny sweter-spokojnie zastępuje płaszcz! pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz w tym długaśnym cardiganie:)))
    pozdrawiam aha masz śliczny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, fantastyczny ten sweter!!! Wyglądasz w nim pięknie :) Ja takie swetrzycha bardzo lubię, tym bardziej, że jestem zmarźluch :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie i na luzie ,krajobrazy polskie za tobą niezmiennie piękne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ładnie . Klasa i szyk tylko tyle mogę powiedzieć o tej pięknej stylówce!!! Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, płaszcz fantastyczny;
    pozdrawiam serdecznie,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.