środa, 8 stycznia 2014

Na co dzień








Witam Was serdecznie.

Mojego świętowania, ogłaszam koniec, aż do 21 stycznia:):):)

Kochani, z całego mojego ogromnego serducha, bardzo, bardzo serdecznie Wam dziękuje, za życzenia i za  miłe słowa. Jestem tak krótko w blogosferze, a tyle ciepła od Was dostałam, 
DZIĘKUJE:*

Ale do rzeczy bo się rozkleję, pobeczę, zachlapię klawiaturę i nici z posta:)
Dzisiaj naprawdę prościutko i skromnie. Aż dziwne, u mnie koszula? Hi,hi.. No dobra, znowu koszula. Dzisiaj czarna z zieloną spódniczką:)
Nic specjalnego, zestaw na co dzień, ale przecież w takich chodzi się najczęściej, tzn. ja chodzę:)











Spódniczka
Buty-Baldowski

Pa, pa...


25 komentarzy:

  1. Agnieszko kwitniesz po czterdziestce kochana. No widzisz, wiek to tylko cyfra, najważniejsze jak się czujemy no i wyglądamy. A Ty wyglądasz rewelacyjnie. Spódniczka piękna, kolor śliczny. Jestem fanką od jakiegoś czasu spódnic olówkowych. Baw się dalej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. może prosto i skromnie, ale przede wszystkim bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super spodnica
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw,bardzo elegancko!
    Pierścionek cudo,uwielbiam duże pierścienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie przyglądam koszuli ... Bo czarną mam w planach ...
    Zestaw super , wszak w tych codziennych najczęściej chodzimy , nieprawdaż ?'

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawienie i ta spódnica bajkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj w klubie Ryczących Czterdziestek!!! ale w sensie, że niepłaczących;)))
    i oddawaj kieckę!!! ołówkowe wielbię, a zielonej nie mam! Twoja jest super...z tą koszulą - ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zwrocila uwage na naszyjnik - swietny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo kobieco i elegancko :) I zdjęcia piękne, wspaniała sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw i jaki elegancki. Agnieszko Twoja koszula jest cudowna, uwielbiam takie bez kołnierzyka, a efektowny naszyjnik swietnie wpasował się do zestawu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobają takie zestawy! Spódnica ma świetny kolor, który dodaje pikanterii całemu zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też czytam moja droga :) i pięknie wyglądasz w kolejnej koszuli a spódniczka cudo kolor skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica bardzo fajna;) kolor ma interesujący:)

    Zapraszam na drugie moje rozdanie: http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny, elegancki zestaw:) wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba cały zestaw, niezwykle elegancki i kobiecy. Spódnica piękna, a do takich koszul mam słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!!
    piękna spódniczka! <3
    uwielbiam ten krój i kolor!!!
    wyglądasz kochana iście wiosennie tej zimy :D
    pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna spódnica , idealny zestaw:*) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna spodnice :) Wygladasz fantastycznie :) Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Zieleń i czerń to piękne połączenie! Świetnie na Tobie leży ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna bluzeczka:) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.