wtorek, 7 stycznia 2014

Czterdzieści lat minęło....




Tutaj mam pewnie cały roczek!


Witam Was serdecznie

Dzisiaj 7 styczeń, dzień moich urodzin, kurcze 40-tych urodzin:(. I wiecie co, minęły mi jak jeden dzień, to banał - ale tak jest. Kiedy maiłam kilkanaście lat nie mogłam się doczekać aż będę dorosła, jak byłam już dorosła chciałam być starsza żeby nie traktowali mnie jak gówniarza, a jak jestem starsza to znowu chciałabym być małolatą z roztrzepotanymi włosami i poobdzieranymi kolanami ( zawsze takie miałam i dziwne, nigdy nie mogłam ich domyć, teraz już wiem ze były obdarte ale wtedy myślałam ze są brudne) I kto dogodzi kobiecie?:) Wiem, wiem, nie zawsze mamy to co byśmy chcieli. Myślę jednak że każdy wiek ma swój urok i w każdym wieku należy oddychać pełną piersią.

A ja po tylu dniach wolnego mam kolejny dzień świętowania, hi, hi:) Mój dzień!!!

Wczoraj, poszperałam w starych zdjęciach, powspominałam, czasem i łezka się zakręciła nie, nie z żalu, ze wzruszenia ( czasami taka beksa ze mnie) i pomyślałam że te które nadają się do  publicznej oceny pokarze Wam:)

Zapraszam




Z moją mamą.

Popatrzcie, już wtedy krata była na topie:)

Zdjęcie z zerówki.


Pierwsza komunia Święta, i tutaj nie widać ale miałam na nogach sandały
 których za żadne licho nie chciałam założyć, a w sklepach
 nic nie było innego i musiałam w nich wystąpić

Wycieczka do Krakowa w pierwszych sandałkach na obcasie,
byłam taaaka dumna, aż dziwne że pamięta się takie szczegóły

Podstawówka  7 kl

8 klasa, a stylizacja, mucha nie siada:)

A ten sweter co mam na sobie, zrobiłam sama na drutach!!!
Byłam mega dumna z tego!!!

To już liceum, wycieczki, rajdy, ale więcej zdjęć nie mogę pokazać.



Przygotowania do matury, brr

Wyjazd pod namioty, zaraz po maturze.
Oj działo się, działo:):):)
Strasznie fajne mam wspomnienia z tego wyjazdu?!

 Wakacje nad naszym morzem (studia)


W oddali Wenecja





Jeden z najważniejszych dni w moim życiu


Wtedy jeszcze ślub cywilny i kościelny były osobno




Zabijam mojego męża wzrokiem, doooobrze że mi się nie udało:)


 A tutaj mój pierwszy skarb, córeczka Kingusia, teraz już panna 14-letnia,
  ale aktualnych zdjęć na blogu zamieszczać mi nie pozwoliła.





Tutaj mój drugi skarb, syn Jakub i jak powyżej "świeżych zdjęć nie będzie", obecnie ma 10 lat





No, i to by było na tyle. Jak wyglądam urośnięta już wiecie:)

Pa. pa...

57 komentarzy:

  1. Agnieszko;my tam wolimy się patrzeć na zbliżającą-już niedługo 40-stkę bardziej w sposób humorystyczny-już dawno Smoleń i Krawczyk śpiewali;że po 40-stce człowiek ma trochę z osła trochę z lwa; po 40-stce człowiek wie co jest dobre a co nie" ;-) i tego się trzymajmy; w końcu 40-stko latkowie to ciut bardziej dojrzali 20-sto latkowie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama się wruszyłam :-) Czas mija szybko ale tak to juz jest :-) Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  3. W tą 40-stkę Agnieszko możesz wkroczyć bez kompleksów ! Fantastycznie wygladasz , masz fantastyczny, kobiecy styl ubierania i ... Jak mniemam świetne dzieciaki ! Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko przede wszystkim życzę Ci wszystkigo najlepszego z okazji tak pięknej rocznicy, dużo zdrowia, miłości w rodzinie, wsparcia u bliskich, spełniania marzeń. Moja droga - cudowne wspomnienia. Na 1 zdjęciu widać, że wiedziałas już wtedy, że w przyszłości będziesz prowadzić blog. Przepięknie wyglądasz na zdjęciu z długimi włosami w kolorowej niebieskiej sukience, a podczas ślubu cywilnego - bosko. Sukienka z dekoldem z tyłu zachwycająca. Pociechy rozkoszne. Na każdym zdjęciu ślicznie wyglądasz. A teraz jesteś piękną czterdziestolatką, pewną swojej urody i klasy kobietą. Świętuj wspaniale!!! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za cudowne życzenia:*
      A co tam, dzisiaj mi wolno być chwalipiętą, muszę się pochwalić że sukienka do ślubu cywilnego to mój projekt:) tym bardziej mi miło że Ci się podoba
      pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Jakie fajne zdjecia, przyjemnie sie oglada:)
    Wszystkiego najlepszego Czterdziestko!!!
    Pozdrawiam Anka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego w dniu tak waznym, od dziisaj zaczynaj liczenie nastepnych urodzin do tylu, zdjecia fajne milo sie ogladalo... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas płynie jak rzeka... Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  8. laska byłaś i jesteś!!!:D
    uwielbiam oglądać takie fotki z przeszłości! hihihi, każda z nas ma takie "stylizacje" z podstawówki, czy liceum! aż żałuję, że nie ma zdjęć z tego okresu, tych najbardziej zakręconych:D
    jesteś niesamowicie podobna do mamy! piękna kobieta! czyli urodę wiadomo po kim odziedziczyłaś:D

    suknia do cywilnego i teraz dałaby radę - cudna! tej do kościelnego mało widać;) też miałam dwa zestawy!

    dzieciaczki śliczne! córka, to widzę dziewczyna dla syna mego:D
    mój też fot nie pozwala wrzucać, ale na bloga mi nie zagląda:D wredna jestem matka:D

    Agnieszko wszystkiego co najlepsze Ci życzę, czyli zdrowia, miłości i szczęścia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za życzenia i miłe słowa:*

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego Agnieszko! Piękne wspomnienia zdjęcia świetnie się ogląda. Byłaś bardzo ładną dziewczyną a teraz jesteś bardzo ładną kobietą i do tego widać tą klasę. Życzę Ci abyś dalej robiła to co lubisz i umiesz :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na nadchodzącą przyszłość! Jak to mówią "życie zaczyna się po 40-stce" - pokaż, że tak jest naprawdę :) Miło spotkać prawie-rówieśnicę w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie :) 40-to świetny wiek, zwłaszcza, że nie wyglądasz na tyle :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji Urodzin wszystkiego co najlepsze. Świetnie zrobiłaś ten wspominkowy post. To najlepszy wiek. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czas mija niesamowicie szybko. Życzę Ci wszystkiego najlepszego! Spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. czas niestety szybko mija. Stare zdjęcia zdecydowanie mają magie w sobie ;) życzę wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia:) uwielbiam takie oglądać:) wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko cudownie miec taka pamiatke!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Fajny taki przeglad fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze, ale pomysł miałaś rewelacyjny ! Aż łza się w oku kręci, czas tak szybko leci !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego !!!! rówieśniczko :D
    Teraz tylko cieszyć się życiem...jak zawsze!!!! :)
    Buziaki ,wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego z Okazji urodzin. Swietny pomysl na posta :) bardzo przyjemnie sie ogladalo.
    Pozdrawiam I sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze byłaś (i jesteś) śliczna i b.zgrabna! Wszystkiego naj, naj, naj... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Agnieszko wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ja za 2 latka też będę świętować swoją 40 - tkę i wcale sie z tego nie smucę.
    Wpadłaś na wspaniały pomysł z tym mixem zdjęć z przeszłości.
    Napiszę krótko: miałaś cuuuuuudowną suknię ślubną, stylizacja z 8 klasy faktycznie wymiata, rajdy ach co to były za czasy i miałam bardzo podobną, koszulę w kwiaty (zdjęcie z przygotowań do matury).
    Piękne są nasze wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie:) To za dwa lata szampan u Ciebie?:)

      Usuń
  23. Agnieszka, wszystkiego najlepszego kochana spóźnione ale szczere życzenia zdrowia , uśmiechu i mnóstwa miłości każdego dnia.
    Pięknie wyglądasz urośnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego! Miło pooglądać takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko, spóźnione 100 lat :) Piękne wzruszające zdjęcia, miłe wspomnienia. Ze ślicznej dziewczynki, potem podlotka, zmieniłaś się w piękną kobietę.
    Jak ten czas leci. Dla Ciebie na korzyść. Pozdrawiam serdecznie, Krys

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny post , wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. spóźnione sto lat :) uwielbiam przeglądać foty z dawnych lat. i spójrz... zdjęcie na którym stoisz w swetrze, masz gołe nogi i sportowe buty! BOMBA, z chęcią bym się tak ubrała teraz. to takie fascynujące jakie kola zatacza moda :) wszystko wraca. dobrej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana nie widziałam tych zdjęć , ponieważ spotkałyśmy się później.
    W fantastyczny sposób pokazałaś nam ten Twój najpiękniejszy okres w Twoim życiu.
    Ja chciałabym aby następne 40 lat upłynęły tak samo pięknie i radośnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:)
      Ważne że się spotkałyśmy:):):)

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.