czwartek, 16 stycznia 2014

Czarno-biało










Witam Was serdecznie

Myślałam ze już nie zdążę dzisiaj z postem:), ale o tym potem:)

Otóż moi kochani, byłam dzisiaj pierwszy raz na zumbie. Wypociłam się, wykręciłam pupą a ile przy tym śmiechu i pozytywnej energii. Cudownie było i już teraz nie mogę się doczekać następnych zajęć. Naprawdę polecam. 
Tylko ciekawe jak będę jutro mówiła a raczej chodziła, ale co tam, było warto, jestem taka naładowana energią że chyba dzisiaj nie usnę, albo - opadną emocje i odpłynę nie żywa:)

Ale jak to u mnie zazwyczaj bywa nie obyło się bez przygód. Zajęcia zumby są w obiekcie gdzie znajduje się też basen, chodzę tam regularnie na aqua-fitness i po zajęciach na basenie trudno wrócić do domu , zwłaszcza zimą w klapkach basenowych, wiec nie było nigdy z tym problemu. Dzisiaj zajęcia zumby, Agnieszka pojechała w jednych butach a na ćwiczenia zabrała inne, które potem przebrała. Po zajęciach, gadulińska musiała ze wszystkimi porozmawiać, pośmiać się a potem przebrać się, ubrać kurtkę i jechać do domu. Wróciłam, wjechałam już do garażu iiii..., bingo - zapomniałam butów. Byłyśmy we cztery i żadna nie zostawiła butów w których przyjechała tylko ja:(. Dobrze że 10 km nie musiałam po nie wracać na nogach, ach te emocje, i moje gadulstwo, hi hi. 

No ale już jestem i pokazuje Wam nowe zdjęcia, dzisiaj czarno biało:) Bardzo lubię takie zestawienia kolorów. Mało odkrywcze ale zawsze się sprawdzi.
Zapraszam
















Koszula Pabia
Spodnie
Buty-Baldowski

Pa, pa...

42 komentarze:

  1. W Twoich stylizacjach dominuje ... Jakość ! Jakość ubrań ! A same zdjecia jak z zaczarowanego lasu ... Prawie zawsze ... No po prostu szturmem podbijasz blogosferę ! Tak trzymaj !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale mnie zaskoczyłaś. Miło, oczywiście:*

      Usuń
  2. To ja się nie dziwię, skąd taka świetna figura - tyyyyle ruchu! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyyyle ruchu to dopiero od jakiś 6msc, wcześniej na samą myśl że trzeba by było się poruszać, mięśnie mnie bolały:)
      Byłam zagorzałą zwolenniczką braku ruchu:) Ale jak zaczęłam, to teraz pogięło mnie w druga stronę, ze skrajności w skrajność:)
      Dzięki za odwiedziny:)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz kochana, zumba to najlepszy sposób na poruszanie się przy muzyce w miłym towarzystwie, wiem coś o tym bo od ponad roku z małymi przerwami chodzie na takie zajęcia, i chociaż nie przepadam za ćwiczeniami zumbę uwielbiam :) pozdrawiam Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno biale zestawy zawsze sie sprawdzaja :)
    Pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze i kolorystyka malo odkrywcza;) ale za to jaka elegancka! Wygladasz swietnie… I mow mi wiecej jak to cwiczysz, moze sie w koncu zmotywuje, zeby zaczac sie ruszac;)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw, świetna figura - nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancko ,choć to nie mój styl,zawsze podziwiam i podobają mi się takie nienaganne zestawy,Twoje zestawy-eleganckie i z klasą,a zdjęcia piękne,zwłaszcza 1 fotka-magiczna!;)),serdecznie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasa sama w sobie!!!:)
    Dokładnie takie zajęcia ruchowe ładują akumulatorki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, zachwycająco wyglądasz. Zdjęcia są magiczne. Masz wspaniałego fotografa, ale to Ty jesteś przede wszystkim piękną kobietą. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje w imieniu swoim i fotografa:) już przekazałam pochwałę :)

      Usuń
  10. hahaha:D dobra jesteś;))) ja też gaduła i zdarza mi się coś zapomnieć, ale butów z fitnessu jeszcze nie:D
    na zumbie byłam kiedyś i też mi się szalenie spodobała...mam chętkę na powtórkę:D
    a Twój zestaw rewelacyjny! idealny w swej prostocie! butki szczególnie mi się spodobały:))

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny strój, też ostatnio kupiłam białą marynarkę

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham klasyczne połączenia. Wszystko jest perfekcyjne!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klasyk!!! Czerń z bielą zawsze wygląda obłędnie i przyciąga oko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i świetny blog. Trafiłam przypadkiem i zostanę na dłużej:)
    Obserwuję i również zapraszam do siebie http://lovelybyangie.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. o zumba daje czadu!!:D
    fajowo!
    piękny klasyczny zestaw!!
    uwielbiam KLASYKĘ!!!
    koniec i kropka!
    buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancko i pięknie :)
    Bardzo mi się podoba bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też w czwartek byłam pierwszy raz na zumbie :) Była moc :) Uwielbiam te rytmy, już mnie nosi :)

    a co do zdjęć, u Ciebie to prawie wiosna :) Zdjęcia jak zawsze świetne, look również, marynarka mi się baaaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zdjęcia .Pierwsze po prostu zachwyca :)

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. tak slicznie wygladasz ze az mnie zatkalo, cudowne zdjecia!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne bardzo klimatyczne zdjęcia i piękna Ty ;-). A koszula jest po prostu niesamowita ;-).

    OdpowiedzUsuń
  21. No na prawdę świetnie ! Nie jedna dama może pozazdrościć figurki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz i to nie nowina :) muszę tez wrócić do fitnessu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancka w każdym calu:-) Podoba mi się marynarka ma pięknie wykończone rękawy guziczkami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Agnieszko, cudownie się na Ciebie patrzy:) Super, klasycznie i bardzo gustownie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale zdjecia, zestaw rowniez, szczegolnie marynarka mnie urzekla, swietnie skrojona, bez klap, jeszcze bardziej podkresla i uroczo ukazuje fantazyjne falbanki bluzki. Pozdrawim serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/w-odcieniu-nude.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, Agnieszko, BARDZO BARDZO dziękuję Ci za tego posta. Wiesz, co zrobiłam zaraz po przeczytaniu? zapisałam się na zumbę! Znajduje podobną cechę u Ciebie; "wcześniej na samą myśl że trzeba by było się poruszać, mięśnie mnie bolały:)" - dokładnie! Tylko, że ja wyglądam trochę inaczej i ruch jest dla mnie wręcz niezbędny. Pierwsze zajęcia we środę lub czwartek, już nie mogę się doczekać! Dziękuję:)
    Wyglądasz jak zwykle pięknie. Gdzie Ty, dziewczyno robisz te fotki?? W jakimś bajkowym lesie? Są przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, Soniu wytrwałości Ci życzę:) A na zajęciach duuużo zabawy:) Daj znać jak Ci poszło:))

      Usuń
  28. Wyglądasz fantastycznie pod każdym względem. Świetna stylizacja, kolory (moje ulubione) - black & white. Nienaganna figura. A poza tym? fajnie się czytało Twój post :) Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej! Pięknie i stylowo. Fantastycznie zgrany zestaw i do tego zdjęcia w magicznej scenerii:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasyczne zestawy zawsze będą na topie, wyglądasz bardzo elegancka, a zarazem nie sztywno :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, sceneria bajkowa! Ja ćwiczę zumbę w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.