wtorek, 28 stycznia 2014

Czapa:)







Witam Was serdecznie.

Zdjęcia do dzisiejszego posta to brak jakiejkolwiek stylizacji i przygotowań. Zrobione podczas spaceru z psem, a ponieważ fajnie wyszły, to Wam je pokazuję:):):)
Mój pies to suczka, Lira:)

Tak najczęściej chodzę ubrana kiedy nadchodzą mocne mrozy i śnieg: wygodnie, wygodnie i wygodnie:) Sportowa kurtka, dżinsy i wygodne buty. Czapek nie znoszę, jest mi w nich brzydko i gryzą w głowę i burzą fryzurę i w samochodzie przeszkadzają i w ogóle same problemy z nimi brrr..., ale kiedy temperatura spada poniżej -10°C nie marudzę tylko wyciągam głęboko schowane z szafy, no i noszę:( Mam aż dwie, uważam że o dwie za dużo, i nie mam zamiaru zwiększać tej ilości (no chyba żeby?..ale raczej nie) Te które mam w zupełności mi wystarczają:) Tą dzisiejszą dostałam od mojej mamy:) kiedyś się w takich chodziło, a teraz ja ją noszę (od chyba 15-nastu lat), ciekawe czy moja córka kiedyś będzie w niej chodziła?
To tyle na temat czapki. Zapraszam na zdjęcia:)































Czapka, rękawiczki-NN
Kurtka-Jack Wolfskin
Buty-Ecco
Golf-Solar

Pa. pa...

40 komentarzy:

  1. świetna, mam podobną, idealna na mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez zima ..... Piękny pies !!!
    Na sportowo wyglądasz tez ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  3. super takie sesje sa najlepsze :) ja wszytko co pokazuje na blogu to wlasnie to w czym chodze. idziemy z mezem na obiad w niedziele do knajpy cyk zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/dalmatynczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee, nie gadaj, bardzo fajnie Ci w czapie! Ale rozumiem Twoja antyczapkowosc, sama do niedawna tak mialam - przelamuje sie powoli..;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu piszę tutaj, bo nie wiem, jak przekazać Ci informację. Nie potrafię wejść na Twój blog... A bardzo bym chciała. Co mam zrobić?Pozdrawiam Cię serdecznie. Barbarossa.

      Usuń
  6. Agnieszko i bardzo dobrze, że opublikowałaś zdjęcia, bo pięknie na nich wyglądasz i Twoja psina też oczywiście .Czapy takie pamiętam... Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ludzi kochajacych zwierzeta ! ps. czapka jest z futra syntetycznego prawda? pozdrawiam serdecznie ;) TheGrisGirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie czapy,Twoja jest zarąbista!,piękne zdjęcia i cudoooowny psiak/suczka;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear! You have a beautiful blog! <3

    maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. czapa jest mega fantastyczna!!!! i Twój piesio maleńki jest wspaniały, i Twój uśmiech:D
    świetne fotki!!! dzięki takim spontanicznym właśnie najbardziej się poznajemy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane, piesio, bo tak się zachowuje, przy swoich gabarytach pcha się na kolana i zdziwiona że nie może się na nich zmieścić, myśli że jest maleńkim yorkiem:):):)
      Spokojnej nocki:)

      Usuń
    2. hihihi, to ma podobne myślenie do jamnika, który atakuje wszystkie psy, szczególnie te większe od siebie, bo myśli, że jest niezwyciężony:D

      Usuń
    3. No tak, ten sam tok rozumowania:):):)
      Ale i tak kochamy swoje głuptasy:)

      Usuń
  11. piękna czapa <3 ...na zimę idealna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię czapki i Twoja tez mi się podoba:)Słodki psiak:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no superrrrrrr, Bardzo dobrze się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna czapka ;)
    Cudowny piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. CZapka fantastyczna!!!..,mnie nawet kaptur przeszkadza!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia wyszły fantastyczne! a pies jest cudowny <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapa jest genialna, po prostu fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapa świetna, ja najbardziej lubię takie stylizacje, właśnie pokazane jak chodzimy a nie specjalnie robione "pod bloga"...piesek cudo...też lubię czerwone rękawiczki...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej jaka super czapa, kurtka wspaniała, no i ten piesio, kocham

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka jest super. Ja podobnie jak Ty bronię się przed czapkami, ale ostatnie mrozy dały o siebie znać w postaci zatok, więc muszę poszukać jakiegoś ocieplacza. Chętnie bym przygarnęła coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie sesje są najlepsze! Zwierz jest cuuuuudowny! Gdybym mieszkała nie w bloku, miałabym takiego wielkiego! Co do czapek, to ja jestem maniaczką! Kiedyś co miesiąc zmieniałam kolor włosów, teraz wystarczy czapki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna czapka!!! wygladasz pieknie!!!
    spontaniczne sesje zawsze wychodza najlepiej ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    P.S. swietny psiak!

    OdpowiedzUsuń
  23. czapka jest boska, idealnana zimę

    OdpowiedzUsuń
  24. Psiak absolutnie cudowny ) Czapy takie się kiedyś nosiło i teraz znowu się nosi .
    Ja mam czapkę całą jedną , drugą oddałam koleżance .Również nie mam w planach powiększać stanu posiadania .

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. na pewno nie ma Ci w niej zimno:)

    ps. zapraszam na świeżutki post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o czapy to tak jak bym siebie słyszała haha:)))Z wiadomych powodów, fryzura najważniejsza,też mi przeszkadza i też gryzie ojjj bardzo, ale gdy minus 10 to też wyciągam i zakładam co by pózniej nie wyc z bólu :)
    Twoja czapa genialna i ogólnie fajnie CI w niej !!!! Zdjęcia przepiękne, a psina cudna !!!!
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czapa świetna! no i kochamy te psy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczna ta czapaaa!!!! Nie wiem dlaczego twierdzisz, ze źle wyglądasz w czapkach, w tej wyglądasz genialnie :) Nie wiem, ile lat ma córka, ale gdybym ja nią była, chętnie bym podkradała tę czapuchę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza fryzura i nawet na łysinka na środku nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna sesja!!! Pięknie! Cudowne zdjęcia! Psiak uroczy. Czapa jest super! Ślicznie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejciu... zakochałam się w tej Twojej czapie!! cudna jest, z chęciom bym Ci ją skradła heheh. A psiak, ehh też bym takiego chciała, jest prześliczny!! Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za siebie i za psice:):)

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.