wtorek, 3 grudnia 2013

Wygodny płaszcz






Witam Was serdecznie.
Grudzień.
 Dla mnie to miesiąc pełen sprzeczności, z jednej strony radość z nadchodzących świąt, z tego że spotkamy się w rodzinnym gronie i wreszcie z tego że będziemy szaleć na zabawie sylwestrowej. A z drugiej strony dopada mnie chandra, przemyślenia nad minionym rokiem i to że zaraz po sylwestrze dostane obuchem w głowę, jesteś o rok starsza!(w styczniu mam urodziny:( ). Ale, nie ma się co rozczulać. Mniej rozmyślań więcej działań i do przodu.

Dzisiaj biegałam w poszukiwaniu ostatnich prezentów mikołajkowych w swoim super wygodnym płaszczyku, bardzo go lubię. A Wy macie już wszystkie prezenty ?:))










Płaszcz/ Golf/ Spódnica - Solar
Kozaki - Tamaris
Naszyjnik - DIY

Pa. pa...

13 komentarzy:

  1. Piękna jesienna stylizacja! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny look, ten plaszcz jest boski, wyglada jak z wybiegu od jakiegos projektanta:) pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz jest naprawdę super,nie dziwię się,że ulubiony;)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk super:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wszystko połączyłaś, płaszczyk rzeczywiście grzechu wart i świetnie Ci w niebieskim :),

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj odkryłam Twój blog. Płaszcz ma piekną kolorystykę, szalik też. Uwielbiam niebieski kolor. Późna jesień i zima to także trudny dla mnie czas. Byle do wiosny, a przynajmniej do świąt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny plaszczyk:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszcz :))) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny płaszcz i chusta ;)
    www.blueisinthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great outfit post dear. Anyway, I did a little year ender reader survey on the blog. Hope you can answer. :))

    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za wizytę na moim blogu , mam nadzieje ,ze będziesz zaglądać częściej !
    Jesteś piekna kobietą, masz niebanalny styl , taki własną drogą , ci mi sie niezmiernie podoba , będę podglądać !!!
    Ja jestem urodzona w noc sylwestrową , więc tak naprawdę rok wiecej dopada mnie automatycznie ;))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, z przyjemnością będę częstym gościem u Ciebie:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.