sobota, 28 grudnia 2013

Po prostu




Witam Was serdecznie
Po prostu, biała koszula i spódniczka. Nic szczególnego, ja jednak uwielbiam takie zestawy, prosto bez zbędnych udziwnień, ubrana a nie przebrana. Już kiedyś pisałam że bardzo lubię koszule, na pewno nie będzie ich mało na moim blogu:)
Dzisiaj tak króciutko, nie ma się co rozpisywać bo jak zacznę to się wyda jak mi pupsko urosło przez święta, ups... pędzę na basen spalać kalorie, w końcu Sylwester za pasem
Zapraszam







Ale mina, strach się bać:)





Spódniczka tu
Koszula tu
Szpilki

Pa, pa...

25 komentarzy:

  1. Agnieszko a skąd jest spódnica? :) Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już uzupełniłam, spódniczka jest z Simple:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wygląd ;-); jeszcze tylko dodać kolorowy szal pod szyję i jest perfekcja ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. You are very beautiful and stylish woman! Like your hairstyle!
    What about following each other on GFC and g+?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta koszula! nawet w tak prostym stroju wyglądasz czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie proste sety ! koszula jest rewelacyjna i nadaje całości mocnego charakteru , klasa !

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie i elegancko!!,minimalistycznie!!!Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko: prosto, ale baaaaaaaaaaaarzo moja droga elegancko i pięknie. Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula w moim stylu ! :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie koszule, zestaw bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula!,spódniczka też mi się podoba,elegancko;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw super , klasyka nigdy z mody nie wychodzi a koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio też "zapragnęłam" białej koszuli i dzisiaj zrealizowałam marzenie. Twój zestaw klasyczny i elegancki. Mnie bardzo przypadł do gustu. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl.

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancko i z klasą kochana! Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancko i kobieco :-) Lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula super, jest taka inna dzieki tym zamkom :)

    Kochana zapraszam Cie na prosty konkurs na moim blogu. Do wygania 100$ w sklepie Sheinside.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczną masz koszulę, bardzo mi się ona podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie klasyczne zestawy! i ołówkowe spódnice! a ta do tego ma kieszenie, to już w ogóle mnie kupiłaś! no i bombowo wyglądasz! dupsko w normie;)))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancki, klasyczny zestaw. Taki zawsze się sprawdza.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna stylizacja :) Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja :) obserwuję blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też uwielbiam koszule. Cieszę się, że będzie ich sporo na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancki look ;)
    biurowo - bankowy :)
    tylko tło nie pasuje i "podłoże" ;)
    w takim otoczeniu aż się prosi o: klasyczną marynarkę w kratę z łatami na łokciach, huntery, bryczesy i dodatkowego modela...pięknego konia ;)
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.