piątek, 6 grudnia 2013

Jesienne paznokcie /1








Witam Was serdecznie
Dzisiaj króciutki post paznokciowy:). Nie przepadam za wzorkami na paznokciach, za to kocham mieć je pomalowane. Dzisiejsza gwiazda to Essie - smooth sailing, 5ml., piękny dżinsowy  kolor z mieniącymi się drobinkami. Uwielbiam go za kolor i za to jak długo zostaje na moich paznokciach w stanie nienaruszonym.
Nie jest to kolor nowy, ale na mnie robi zawsze duże wrażenie.



Dla ochrony płytki paznokcia - odżywka





A na koniec warstwa utwardzacza OPI.
I taki mamy końcowy efekt. 




                                         Uff... udało się, ciężko robi się zdjęcia samej sobie:))

Pa, pa...

10 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście bardzo ładny. Muszę koniecznie kupić odżywkę do paznokci, bo ostatnio są w kiepskiej kondycji. Twoje są śliczne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. sama sobie malowałaś? jeżeli tak to po mistrzowsku, przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama:) Nigdy nie byłam u manikiurzystki. Dziękuje, pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Śliczny kolorek, pasowałby mi do sukienki z ostatniego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piéłby kształt paznokci i piękny kolor !
    Ja niestety ze wzglendu na prace nie mogę malować ;) odbijam sobie w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ta odzywke z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! ; )

    http://www.mrkfashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam się już po raz kolejny pomalowanymi paznokciami.
    Perfekcja!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.