piątek, 20 grudnia 2013

Grzecznie






Witam Was serdecznie.

Dzisiaj już troszkę "luźniej" tzn. posprzątane, zakupy zrobione, choinka kupiona, czeka na podwórku kiedy w wigilie przyniesiemy ją do domu i ustoimy pięknie. Troszkę oddechu przed poniedziałkiem i wigilią. Pogoda w tym roku nie nastraja mnie świątecznie, jak już to bardziej na Wielkanoc a nie na Boże Narodzenie, no cóż może coś poprószy tuż przed samymi świętami, oby. Zawsze inny urok maja święta kiedy na zewnątrz spadnie chociaż odrobina białego puchu.
A u mnie jak na zdjęciach, wiosna:))

Ostatnio były dwie sukienki to dzisiaj dla odmiany - sukienka:)
Grzeczna, bezpieczna, na każdą okazję, na nadchodzący okres świąteczny sprawdzi się jak znalazł. Wiem pewnie jestem monotematyczna, ale bardzo lubię sukienki. Założymy jeden ciuch i kreacja gotowa, szybko i wygodnie, a nie zawsze mam czas i wenę zastanawiać się co do czego włożyć i co z czym będzie pasowało. A że przed świętami czasu mało dlatego padło na kieckę:)










20 komentarzy:

  1. Piekna sukienka, prosta ale efektowna. Swietne wykonczenia ta niteczka…
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;-) tylko przydałby się choćby sznur pereł na szuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka prezentuje się rewelacyjnie! :) Śliczny kolor, staranny fason, bardzo dobrze leży na Tobie.
    Ubieranie choinki jeszcze przede mną, ale przynajmniej już wszystkie prezenty zakupione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiecka świetna, wiadomo - Simple! a Ty wyglądasz w niej doskonale :) A nie zmarzłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zmarzłam:) u nas naprawdę ciepło, na spacer tak bym się nie wybrała, ale na zdjęcia spokojnie:)

      Usuń
  5. Kolor i przeszycia na sukience sprawiają, że jest niebanalna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna!!!!
    Pozdrawiam :) i już mnie nie ma....:),porządki jeszcze trwają u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko , to co niezmiennie w Tobie podziwiam to taki wewnętrzny spokój i poukladanie ... Dojrzałość emocjonalna ... Stad te miekkie kobiece kroje , spójność stylu ..... Pięknie ! Sukienka jak zwykle doskonała :)

    W przyrodzie musi być równowaga , białe święta były w tym roku na wiosnę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak masz racje, zapomniałam na Wielkanoc był śnieg:) Dziękuje Ci serdecznie za miłe słowa:) pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  8. Piękna sukienka, podoba mi się bardzo jej krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka,zarówno kolor jak i krój;))

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny kolorek tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne!
    sukienka ma piękny kolorek
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a lovely and chic dress and you wearing it beautifully. Gorgeous color too! I love the easy elegance on you. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie, ze odkrylam twoj blog. Ja tez jestem milosniczka sukienek i spodniczek. Lubie kobiecy klasyczny wyglad a sukienki sa do tego stworzone. Bardzo mi sie podoba twoja stylizacja, prosta sukienka ale ma cos w sobie. Popatrzylam tez na twoje inne sukienkowe stylizacje i musze przyznac, ze masz idealna figure do sukienek :) Pozdrawiam cie serdecznie i zycze spokojnych i rodzinnych swiat. Dolanczam do obserwujacych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta grzeczna sukienka, wręcz mundurek:)) Pięknie wyglądasz!
    Buziaki świąteczne:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna jest ta sukienka i świetnie na Tobie leży. Przepięknie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie życząc Wesołych Świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta sukienka :) Też lubię sukienka, bo nie trzeba kombinować hihi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.