czwartek, 26 grudnia 2013

Grudniowa wiosna








Witam Was serdecznie

Święta, święta i już po...:( Jak co roku szybko przychodzą a potem jeszcze szybciej mijają. U mnie rodzinnie- jedzeniowo- leniuchowo, bo przecież po to są. Po to żeby spotkać się z rodziną, bez pośpiechu, bez oddechu pędzącego czasu na plecach, po to żeby zjeść to co tak pieczołowicie i starannie przygotowałyśmy no i po to żeby odpocząć, bez wyrzutów sumienia poleżeć na ulubionej kanapie. Mnie tak właśnie minęły Święta Bożego Narodzenia spokojnie i bez fajerwerków:) Powiecie nuda? A ja tam lubię taką nudę z moimi dziećmi, mężem i całą rodziną. Pośpiech i fajerwerki mam na co dzień.

Dzisiaj mój ciepły komplecik na co dzień, tzw. "zwyklak"
Zapraszam














Kozaki Tamaris

Pa. pa...

17 komentarzy:

  1. Ze słowami :
    Po to żeby spotkać się z rodziną, bez pośpiechu, bez oddechu pędzącego czasu na plecach
    masz 100 % rację;nie wiem czy pamiętasz;ale Budka Suflera kiedyś śpiewała:
    I po co ten pośpiech, ten niustanny na oślep bieg,
    Na wszystko dokoła stale zachłanny przed siebie pęd?
    Od świtu do zmierzchu, nocą do rana rozwarcie ust,
    By zawsze móc więcej jeszcze w nie złapać, nim zmieści brzuch.
    I po co to ciągłe chciwe liczenie, kto więcej ma.....
    Jakże te słowa są ponadczasowe,,,,,
    Ja zaś pochwalę kozaczki-pięknie podkreślają zgrabność Twoich nóg ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powstał utwór miałam 6 lat, a słowa nadal aktualne:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny ten komplecik . Swietny krój :)) piekne zdjecia .... Czemu zawsze pogoda musi odchodzić ... Do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. ! Wesołych świąt i moc buziaków :-*:-*

    Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Niecodzienny zwyklak :-) , dla mnie elegancki komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplecik i zdjęcia,ładnie piszesz,prawdziwie,naturalnie-lubię to;))
    My jeździliśmy i odwiedzaliśmy,świąteczny czas minął nam bardzo szybko ;leniuchowanie na sofie było wczoraj , późnym popołudniem,świeczki,mała lampka,przytuleni,przykryci kocami ,a dzisiaj praca,u mnie nocka.....pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciuszki
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIALE

    pozdrawiam i przesyłam buziaki z Gdyni:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, koszula genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie!!! Uwielbiam takie eleganckie zestawy. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Agnieszko, Twój zwyklak bardzo mnie zachwycił. Jest bardzo elegancki i rewelacyjnie się w nim prezentujesz. Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Twój "zwyklak" nie jest taki "zwyklak"; jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kostium. Bardzo elegancki no i kratka, super!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. z każdym kolejnym postem jestem pod wrażeniem :) na pewno przejże wszystkie i nadrobię zaległości z dres kodu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.