sobota, 14 grudnia 2013

A może krata?







Witam Was serdecznie.
Dzisiaj postanowiłam dołączyć do grona wielbicielek kraty. Do zakupu tej sukienki zbierałam się jak sójka za morze. Raz nie było rozmiaru, potem jak był rozmiar to już nie byłam przekonana czy aby na pewno będę się dobrze w niej czuła, jak zdecydowałam że jednak tak to już ich w sklepie nie było:( oj to moje zdecydowane działanie. I kiedy już całkowicie ją odpuściłam przypadkiem znowu wpadła w moje ręce i już... została:) Myślę że wykorzystam ja na wiele okazji, kiedy ograniczę dodatki mogę ją nosić na co dzień, albo dodać kilka świecidełek i można ją włożyć na np. kolacje, święta czy spotkanie ze znajomymi.









  


Sukienka Zara

Pa. pa...

19 komentarzy:

  1. Ładna ta krata , i ładny krój sukienki ! Bardzo kobieco wygladasz , to dobry zakup !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, fantastycznie się układa na sylwetce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cudowna. Wyglądasz w niej cudownie i bardzo kobieco.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczna sukienka! mega elegancka. mam bardzo podobna tylkow bardziej przygaszonych kolorkach, slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest prześliczna. Bardzo kobieco i elegancko w niej wygladasz. Moda niesamowicie wraca. Kiedyś moja mama miała bardzo podobną - miała wtedy około 40 lat. Wygladała w niej równie pięknie. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka :) świetna figura !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo elegancko i pięknie zarazem :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful blog, Thanks for visiting my blog! if you follow me I follow back right away
    http://hind-toufga.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna! Aż mi się jej zachciało ;) Wyglądasz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! wow! wow!. Jeszcze tylko przydałby się jakiś naszyjnik albo cokolwiek dla ozdoby tak pięknej szyi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka wpadła mi w oko już wcześniej na stronie Zary - świetny model. Wyglądasz w niej pięknie, bardzo ładnie podkreśla figurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka i pięknie na tobie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna sukienka, świetnie na Tobie leży i pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcja !
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/winter-landscape-dresslily.html

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie ! krata zawsze a zwłaszcza w postaci tak pięknej sukienki <3 szykownie , kobieco i z ogromną klasą !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kraciasta sukienka skradła mi serce. Bardzo Ci w niej do twarzy. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka :) aż się dziwię, że ją przegapiłam...
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.