sobota, 23 listopada 2013

"Prosta" koszula




Witam Was serdecznie
Na początku muszę Was przeprosić za jakość moich zdjęć, mam chwilowe problemy techniczne i zdjęcia nie wyglądają tak jakbym tego chciała ale mam nadzieje że w niedługim czasie ulegnie to zmianie, oczywiście na lepsze:) 
Dzisiaj skromna, prosta stylizacja z koszulą. Ta akurat jest bardzo uniwersalna, można ją nosić na sportowo do dżinsów i na elegancko do spódniczki, niby prosta koszula, ale przez wstawki z kraty staje się bardziej oryginalna. Krata w tym sezonie jest mocno pożądanym wzorem, u mnie w szafie jednak gości od zawsze. Sięgam po nią najczęściej jesienią i zimą, ale w letnie miesiące też lubię czasami "wskoczyć" w coś kratkowanego:))













Ja i mój fotograf, mąż.
Koszula - Centaur
Buty - Fly London
Zegarek - MK

Pa. pa...

3 komentarze:

  1. Uwielbiam bluzki koszulowe!!:).Ciekawie tu :),będę częstym gościem :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zakochana w koszulach, dziękuje za miłe słowa, zapraszam:))

      Usuń
  2. Ta koszula jest super, zdecydowanie bym ją nosiła! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.