piątek, 15 listopada 2013

Moje "odskocznie"

Witam Was serdecznie.
W tej serii postów będę pisała o tym co lubię robić i przy czym odpoczywam. Dla zdrowia psychicznego potrzebuje czasami chwili tylko dla siebie, wyłączam wtedy myślenie o tym co było, co wydarzyło się w ciągu dnia, skupiam się na zadaniu do wykonania i odpoczywam.

Nie tak dawno (ok. 3 lata) temu okazało się że lubię robić biżuterię i sprawia mi to dużo frajdy. Nic bardzo skomplikowanego, ot naszyjniki z kamieni naturalnych, bransoletki czy kolczyki. Wymyślanie nowych wzorów, łączenie kolorów tak mnie wciągnęło że czasami zdarzało mi się po nowej dostawie kamieni przesiedzieć do trzeciej w nocy nad wymyślaniem nowych wzorów.

Dzisiaj pierwsza część:
 Filc i kamienie

Potrzebujemy kilka drobiazgów











I mamy gotowe "filcówki"











Pa, pa...



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.