sobota, 16 listopada 2013

Biało-granatowo


Witam Was serdecznie.

Dzisiaj pierwsza stylizacja, nie ukrywam że ogromnie się stresuje, ale jak się powiedziało 
"A" to teraz pora na "B" :) To moje początki i mam nadzieje że nie będziecie dla mnie zbyt surowi. Nie jestem stylistką, a modą interesuje się, pewnie jak większość kobiet, na tyle na ile jest mi to potrzebne. Wybieram sobie z niej to co moim zdaniem pasuje do mnie i co posłuży mi na więcej niż jeden sezon. Przy zakupach skupiam się na jakości a nie ilości. Uważam że w szafie lepiej mieć kilka "porządnych" ubrań niż stos kiepskiej jakości ciuchów.Tyle tytułem wstępu teraz do rzeczy.
  Granatowy to jeden z moich ulubionych kolorów, lubię go łączyć z np. beżem, czerwienią i oczywiście bielą. Dzisiaj skromna odsłona troszkę szkolnej stylizacji.
















Autorem zdjęć jest mój mąż.


      
                                          Pa.pa...




2 komentarze:

  1. Piękna Ta twoja pierwsza stylizacja .... Elegancja , wyważone dodatki , coś czuje, że bardzo mi przypadnie do gustu Twoj blog i Twoje propozyje Agnieszko
    Tylko prosze wyłącz weryfikację obrazkową !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyłączona, dziękuje za sugestie, to same początki mojej przygody z blogiem i nie wszystko mam jeszcze opanowane, cały czas się uczę. Jeszcze raz dziękuje, życzę spokojnej nocki, Agnieszka:)

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.