środa, 27 listopada 2013

Beżowo mi





Witam Was serdecznie

Dzisiaj skromnie i spokojnie. Dopiero kiedy zaczęłam pisać tego posta, "oświeciło" mnie, cała stylizacja jest z ubrań Monnari (oprócz butów:)). Bardzo lubię tą firmę i mam dużo ciuchów od nich. Przyznam że nie zawsze odpowiadają mi ich kroje i materiał ale to tak jak ze wszystkim, trzeba sobie wybrać z całej kolekcji najlepsze kąski (oczywiście wg własnego gustu), nudno by było gdyby podobało się nam wszystkim to samo. I to jest mój wybór:)
Zapraszam








7 komentarzy:

  1. idealna stylizacja kocham taki ład w zestawieniach!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/aztec-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Idę w odwiedzinki
      http://namojgust.blogspot.com

      Usuń
  3. Wyglądasz bardzo ładnie, klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny blog - jeszcze tu wpadnę :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jest jakiś problem z facebookiem :) a chętnie bym zalakowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.